Fredag- klart för kräftskiva

Idag är det fredag som jag hoppas alla vet. Imorgon är det kräftskiva här hemma! 
(Också räkna jag ut att för 2 årsen var Kristoffer här, då var han min kille alltså!)
Men idag så gjorde vi iordning allt och handlade allt. Vi hade bara engelska idag, där ska vi skriva en berättelse på 1000 ord! Japp tusen ord! Vi fick en bild förra veckan som vi ska skriva tusen ord om. Men det var ganska enkelt när man kom in i det, har bara 604 ord kvar. Fast det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord så varför inte bara lämna in bilden? Men aja ska fortsätta skriva på fredag, då den ska vara klar! 
Men imorgon kör vi på kräftskiva och på söndag dressyrträning!
Hoppas ni får en bra fredag jag ska snart äta!


(Åt det här på överby idag, japp jag hade redan ätit när jag tog bilden) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback