Berättar kort

Hej de va ett tagsen. Orkar inte berätta allt som hänt men kan berätta om ridlägret och Öland!

Ridlägret var fantastikt! Timsan var pigg varje dag, var super fin alla pass och klarade miljö bytet jätte bra. Brydde sig ingenting. Han blev kär i sina boxkompisar speciellt den vita! Han var även super pigg sista dagen!! Han hoppa som en Gud alla dagar herregud trodde jag drömde! Men det är sant den killen är min! 

Öland: vi hade jätte roligt, besökte olika ställen. Bl.a. Böda camping, en hög fyr, Kalmar travet och massa badställen! På Kalmar travet var det jätte fräckt! Mycket coolare och roligare i verkligheten än på tv. Sen beställde vi buffé tror jag det heter och maten var fantastik! Det fanns räkor mums! Sen åkte vi också crosscart, efter de stanna vi på en glass resturang typ. Ja vad ska man säga! Det fanns inte en glass under 100 kr och den dyraste var 295kr! Dyrt ja. Så vi åkte till ett annat glass ställe med kulglass, minst lika gott. 
Men det var jätte kul i alla fall, verkligen nått jag vill åka igen på! 

Bjuder på massa bilder








Vi såg jätte mycke när vi var i Jönköping ungefär! Kom världens storm.. Bara regna, åska o blåste! Läskigt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback