Åska, regn

Ja vackert väder ⚡️ 
Men då fick jag lite tid till bloggningen som inte ligger på topp! Jag håller på att fixa lite åsikts inlägg för jag har ju typ aldrig skrivit något så det kan ju bli spännande! Har ni några önskemål så är det bara att kommentera. 
Höll även på med datorn innan vi gick dra ur internet, jag laddade upp bilderna jag tog igår. Det var avslutning på vuxen ridlägret hos Anna W. Men det fick jag avbryta pga åskan så jag fortsätter sen. 
Fick väldigt blogglust nu när jag satt o skrev det här, och det verkar som att åskan försvinner lite.( men man vet ju aldrig) men nu behöver vi inte mer regn..

Skola om 2 veckor då, kan inte säga att det ska bli tråkigt att börja(det är väll positivt) men jag vill ha mer ledigt! För jag tycker det är kul att kunna greja hela dagarna utan att stressa. För går man i skolan så har man inte mycket fritid efter.. Speciellt inte på vintern då det är mörkt så fort man kommer hem.. Men jaja ska njuta av dom här 2 veckorna fixa inlägg till när skolan börjar osv! Hörs






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback