Gymnasiet!

2 år kvar!! Endast 2 år kvar av skolan.. Om jag inte vill plugga vidare sen men jag menar skolan som alla vanligtvis går. Helt sjukt! Oså är jag bara 17 när jag tar studenten, lite coolt. Det beror på att jag hoppa upp en klass och fyller på sommaren. 
Men 1:an gick jätte snabbt så då kan 2:an o 3:an gå lika fort tycker jag ;) 
men ändå helt sjukt att lilla jag har gått ur skolan snart! Det som är lite roligt är att jag inte vet vad jag vill bli. Jag har tänk på massa olika men sen tänker jag på de negativa med jobbet och då ångrar jag mig direkt.. Så nu har jag ingen aning! Vill inte jobba med vad som helst liksom.. 
Snart börjar skolan i alla fall o jag har ingen ångest alls, sjävklart vill jag ha ledigt o va hemma hela dagarna det är inget fel med de men ingen ångest att skolan börjar. Skönt. Vet många som har de men tänk att tiden går fort o snart är skolan över! (Gymnasiet går sååå fort!)

Puss släpp ut ångesten o lev :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback