Första skoldan

Vi hade ridning så de va bara att hoppa upp på hästen! Jag fick en utav dom nya hästarna den kallades Lisa! Till en börjar verka hon väldigt spänd men när man hoppa upp var hon väldigt fin. Vi red lite i ridhuset o sen ut en sväng o ute va hon jätte enkel o gick på tyglen själv osv. Men hon hade sitt humör! Det var en häst som börja busa i hagen breve o då försökte hon börja stegra o greja! Men de va bara å hänga på. Är inte rädd när sång händer så jag vill absolut rida henne igen! Hon var lite trög i början men hon hade fart. Vi skrittade bara idag så får prova henne om nån vecka igen hoppas jag! Hon gillade inte å bli tränsad..
Men det var den ändå lektionen vi hade så de va min skoldag, chill måndag. Bild på schemat kommer imorn! Har bara en lektion på fredag göttttt!

Fixade även Timsan man idag eftersom deg var vilodag för hästarna så fixa jag han snygg inför tävlingen!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback