Sommarlovet är slut!

Det har vart ett underbart sommarlov! Jag å Timsan har växt otroligt mycket tillsammans, vi åkte på ridläger o hade sååå kul! Något jag verkligen ska göra om! Vi har upptäckt nya saker o kommit jätte långt! Om en vecka har jag haft dig i 2år!! Fattar ni 2år!! Underbara häst, nu fortsätter vi med framgångar <3
sen har vi vart på stranden flera dagar o bara myst. 
Sen åkte vi till Öland med familjen Håkansson. det var jätte fint där o vi hade verkligen tur med vädret. Besökte Böda camping osv. 
Sen har jag bara vart med Alma 1 gång(tror det är 1gång) sen har jag bara vart med min häst o familjen! Så bara vart med 1 kompis 1gång ;) men Timsan är det bästa, kan vara med han dygnet runt om det är så!
Jag har inte gjort så mycket mer ni har ju fått veta allt under tiden jag gjort de. 
Men det har vart en jätte mysig sommar i alla fall!
Jo jag har ju fyllt år! Underbara presenter o hela dagen! Tack alla :*











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback